Sitter i skolan

Igår på ridlektionen fick jag min prins♥ Vi hoppade lite småskutt och mamma filmade mig:)
Så film kommer väl sen. Vi hoppade ett kryss en oxer och ett hinder med halmbalar. Hahaha det där med halmbalarna gick ju inte så bra för alla. Vissa hästar stannade och åt på de.xd
Nu är jag i skolan, har precis ätit lunch och ska ha engelska. Efter typ halva lektionen ska jag gå för då ska vi till sjukhuset på något läkarbesök:P Men jag kommer ju hem tidigare det är skönt!
Jag och mamma ska till hööks på höstlovet om jag inte kan tjata med pappa dit på lördag;)
Det här vill jag iaf köpa: (kanske inte köper allt men lite)
Benskydd ska jag köpa men får se vilka det blir.
Vill köpa en ny outfit! Men tror ni Terry skulle passa i lila?
Nu måste ni värkligen kommentera om jag ska köpa en lila outfit!
Om ni inte tycker jag ska göra det så kanske jag köper en annan. Men ni måste säga vad ni tycker!
Mikrofiber svamp! :D
Fin jue och man gör något bra när man köper den! :))
Det kanske blir mindre elr mer saker men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0