Tio i åtta!

©Klara
Godmorgon! Idag vaknade jag tio i åtta.
Idag ska jag rida lektion på kvällen, och på dagen kanske jag ska försöka hitta en present till min mamma.
Men pts! Hon får inte veta!
Tyvär är det ridlektioner på lovet så kommer inte kunna rida Terry varje dag.
Min vecka kmr väl ungefär se ut såhär:
Måndag: Hitta på något skojigt på dagen sen rida lektion på kvällen.
Tisdag: Vet inte kanske göra något med nån eller så blir det stallet.
Onsdag: Stallet ska göra höpåsar. Kanske ska se om det finns någon man kan rida.
Torsdag: Vet inte kanske åker till Hööks med någon. För är riktigt sugen på det!
Fredag: Stallet såklart  Med fina personer och en underbar häst! ♥
Det är ungefär min vecka fram till fredag.
Ha det bäst så ses vi!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sötisfalco<3

2011-10-31 @ 19:49:12
URL: http://teammasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0