Snart galoppträning. I morgon galopptävling ...

Snart ska jag hem till Jane och hitta på något hemma hos henne och sen så ska vi gå till stallet tillsammans. :)
Och då är det galoppträning med bästa Colgun , x)

I tisdags stack han med mig, Men jag ska försöka hålla in idag så att han inte tar slut på alla krafterna, För det vill man ju inte, Eller hur ? :)♥

Jag vet att jag har gjort krota inlägg på sistone, Men det beror på att jag timar dåligt. Jag ska börja blogga lite tidigare ;)
men nu ska jag klippa tånaglarna. Hejdå :)))





Kommentarer
Postat av: Lovisa :)) ♥

KLARA, PROFILBILD, HELT KLART! Så söööt !<333 ;)

2011-09-04 @ 14:01:00
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0