Den här dagen:

Idag så började dagen med frukost på skolan med alla spanjorerna. Sen visade vi runt dem på skolan. Och resten av dan så jobbade vi med ett filmprojekt. Efter skolan så åkte vi (lite lite svenskar och spanjorer) till Gallerian och NK. Där kollade vi runt i lite affärer, åt glass och hade kul! ;) Haha alla spanjorer är as sköna! Verkligen supersnälla!
Imorgon ska vi visa upp en powerpoint om ett djur och sens ka vi gå till skansen. Vi ska visa upp den här presentationen för ALLA spanjorer och ALLA svenskar. D Ö D A M I G! Ush! det är typ 60 elever! Och sen jobbar vi två och två och han som jag jobbar med gör typ ingenting! Jaja nog om mina problem.
Imorgon är det även stallet! Någon som vill rida me mig? :) Klara berättade ju att hon skulle ha rangnaträning. Och eftersom jag inte kan vara med på den så ska Ulrika fixa så att vi kan ha ett annat tränings tillfälle med Rangna på typ en söndag. NAJS!
Sluddrigt inlägg, jag vet men nu har ni fått veta statusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0