En dag i stallet

Halloj!
Idag så var jag ju i stallet och när jag gick av bussen så kom Lovisa och Klara och mötte mig. Gissa hu UNDERBART det var att träffa dem igen! :D Mina snuffisar!♥ Och innan hade Klara sagt att hon hade en present till mig. Inte vet jag varför?! Men haha det var snällt! Och kan ni gissa vad det var? Jo ett superdupermegasnyggt täcke! :D Det var rött och med guld kanter. ÄLSKA! Terry var så fin i det! Han såg ut som värsta tävlingsponnyn. Men sen borstade jag bort MASSOR med hår från honom. Han hårar jättemycket. Vi red till höger, Terry kändes lite taggad men lyssnade ändå. Jag ställde honom mycket och gjorde lite skänkelvikningar. Han lyssnade ganska bra på skänkel men han var ganska stel eftersom han inte har gått så mycket. Men han lyssnade väldigt bra hela ridturen. Haha frammåtbjudningen är det inget att klaga på! :D När vi kom tillbaka så åt vi och sen smörjde jag NOGA! Sen tömkörde Ebba furir och då fick jag prova lite. Han var jättefin!
Terry i det fina täcket!

Kommentarer
Postat av: Moah | 12 | Bloggerska ღ

Hejsan! Fin blogg :)

Gå gärna in på min blogg och kika runt lite. Skriver bla om min häst, tävlingar och lite annat kul :) Tar gärna emot kritik!



Glöm inte att jag finns på bloglovin!

Kram, ha en bra Torsdagskväll!

2012-04-12 @ 20:37:52
URL: http://moahsvantemark.blogg.se/
Postat av: Lowa

Men asså gud såå snygg header ni har fått!!

2012-04-13 @ 21:02:33
URL: http://girltimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0