Idag

Lite dagens saker. ;)
Här kommer outfiten som jag hade idag:
Tröja-Rolling stones (H&M)
Byxor-Desigual
Skärp-Bikbok


Dagens humör: Lite halvt, lite trött, lite sur, lite glad.
Dagens braiga: Att det är påsklov snart
Dagens dåliga: Att jag inte kommer få träffa Terry förens på torsdag. Alltså om en vecka. :( Och jag saknar honom redan. Han är det bästa som finns! Han är den jag alltid vill komma till först! Han är livet!♥
Dagens roliga: ...
Dagens låt: Call me maybe

Haha jag tror inte att jag är så rolig idag. Men idag har jag iaf först tagit blodprov, sen skolan al day. Haha rolig dag! NOT! Jaja nu ska jag göra något vettigt. (Ta en dush, blogga och skriva om måndagens lektion i minlilla bok och här.
©Lovisa-Min älskling!♥

Kommentarer
Postat av: My

Jag har veckans blogg, vill du va med?

Direktlänk till veckans blogg här under :D



http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

2012-04-04 @ 20:20:01
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0