tråkinlägg

hej, nu har jag precis kommit hem från stallet, mys! det var inte världens bästa väder, men de spelar absolut ingen roll när man har bra kläder. jag mötte Lovisa vid tågstationen och så åkte vi hem till henne och efter det hem till mig och åt nudlar och busadee med katten. När vi var i stallet gjorde vi inte mycket, inget speciellt faktiskt. när Lovisa hade åkt släppte Jane och jag Colgun på volten. Han var väldigt glad och gasade runt och bockade! sötponny

(Jag har verkligen ingen blogglust menmen..)

Nu kollar jag på djungelns drottning på kanal5play.

äckligt tråkigt inlägg...


©Lovisa

jag ska ta mig i skinnet och blogga nu. de är typ panik.. dåligaste uppdateringen ever!




Kommentarer
Postat av: Jane <33

Det var ju sjukt kul! :D <3

2012-04-20 @ 19:48:10
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0