Galoppen igår


Bild © Lovisa - Redigering © Klara

hej, galopen igår var väldigt händelsefylld. Vi fick gå i den lilla galoppbanan innanför, eller om man nu kan kalla det galoppbana. det fick vi göra för att vi trampar sönder gräset när vi går i dendär volten i mitten. Hästarna trodde såklart att det var ledvolten på täby och skulle tävla. Det var ingen som inte stack / drog iväg.

Colgun var väldigt lugn första varvet, så jag litade på honom och han drog in på gräset helt plötsligt så jag flög i backen. De gjorde absolut inte ont, de var nog den mjukaste avtrillningen någonsin.
(HAHAHAHAHHA, JAG DÖR XD)↓

©Ebba

Andra varvet gick jag med Jeff & Totto, Jane & Cropper och Emelie & Charlie. Colgun drog iväg på direkten med Totto efter. Cropper och Charlie kom rätt långt bak direkt. De tävlade alltså, Jeff och jag hängde i hästarna.. noll kontroll. Vi skulle ju trava ner för backen, men ingen av oss fick stopp i backen så de blev full galopp nedför också.. ett varv till, jag D O G, mina ben hade dött, jag orkade verkligen inte. Jag fattar inte hur jag kunde hålla mig kvar i sadeln. Jag dunsade ner i sadeln några gånger, men sedan stödje jag knäna på sadeln. De såg ungefär ut såhär.. ↓

©Ebba

Här är filmen som Lovisa gjorde↓


Denna galopplektion var helt underbar! Hej träningsvärk! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0