Galopptävlingen

Hej ! Idag var de ju tävling. Men nu tar vi de lite kort eftersom jag bloggar på iPaden. Ja, lastningen gick bra. Sen var han stencool hela tiden! Loppet gick jättebra, hyfsat snäll i starten och framförallt väldigt fin ner till start vilket gjorde mig jätteglad eftersom de är det svåraste enligt mig. Hah, lång mening xd starten var väldigt långsam med många omstarter . Under loppet så tog han i alldeles för mycket i början (Coggestyle ^^)  och blev trött på slutet. Fast mest trodde jag att han inte orkade springa eftersom han kom lite efter. Hah, han flåsade inte ens efter mål, haha, stolt Klara ;D <3 vi slutade sjua av tio. Väldigt nöjd och stolt över min pöjk :'))) bilder kommer i morgon eller senare ikväll I think. Kram
Kul, de gick ju bra att blogga från iPaden !

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: tack! <3 ^^

2012-04-09 @ 10:22:13
URL: http://ilooksharp.blogg.se/
Postat av: Sara

GRATTIS, dedär hästarna är sjukt snabba ju! Bra jobbat :D <3 men nu ska jag sova, och jag har faktiskt kommenterat mycket nu. Så GODNATT ELVIRA & KLARA!!!

2012-04-11 @ 01:08:50
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0