Hejhej

Nu sitter jag här hemma hos klara. Vi kollar på letsdance. Mysmys! Idag red jag ut med jane, Lovisa och Tora. Terry skötte sig jättebra! Han var ganska pigg men det gick bra. De andra travade ganska snabbt så terry fick galoppera ikapp ibland. På vägen hem sågjorde jag lite skänkelvikningar han var lite stel i början men sen så gick det MYCKET bättre! Sen åt vi, smörjde och hade insläpp. Haha dagens BIG fail! Jag skulle gå och hämta Hampus och bally för de ville inte komma. Och då ledde jag de till grinden. Och sen så sprang de iväg ochjag ramla rakt framlänges i leran! Hahahahahhaha jag bara skratta! Sen så gick jag med klara när hon red Cogge. Han var jättefin! Jag fick hoppa upp på honom och prova lite. Han var super mjuk!
©Bo williamsson
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ebba ❤

Den där bilden är så himla fin på dig och Terry!! <3

2012-04-14 @ 20:24:08
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0