Lördag 14/4

©Mamma-Arkiiiiiv! Bildbrist-.-
Idag så gick jag och Klara till stallet vid tolv/ett någonting. Kommer inte ihåg? Hehe Och väl där så åt vi lunch och sen tog vi in de fina ponnysarna. När Terry såg mig vid hagen så började han direkt gå mot grinden. Gulle! Fast det var nog mest för att han ville in, det var jätteäckligt i hagen! Han frös! :( Så när vi kom in i stallet så fick han på sig sitt nya varma täcke och jag borstade lite. När vi hade borstat en stund så gav vi oss iväg en barbacka tur åt höger. Vi hade våra likadana täcken på oss! Vi var såååå snygga! hihi Terry lyssnade finfint. Och när vi travade på ett ställe så lät jag honom trava på ordentligt och då blev han mjuk och slappnade av riktigt fint! :D Han börjar bli så otroligt fin nu! ÄLSKA! När vi kom tillbaka till stallet så fixade jag honom lite och smörjde. Det var min härliga dag i stallet!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ebba ❤

Det är så 7kt kul när det går bra, ni passar så himla bra tillsammans ! <3

2012-04-14 @ 20:20:03
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0