Love my life!♥

©Mamma-Har bilder från idag så det kommer!
Hellu!
Älskar mitt liv just nu! Ponnyn var GRYMT fin idag och helgen kommer bli GRYM! Jag red med Emelie till höger för det blev lite knas så jag kunde inte rida med Klara och Lovisa. När vi travade så sökte han sig neråt och var typ såhääääääär fin! Sen i galoppen så sökte han sig neråt också! :D Idag var typ den bästa gången jag har ridit honom. (I dressyr då, om man kan kalla det dressyr. Jaja ni förstår!) Men sen på hemvägen var han ju såklart lite pigg så då gick det inte lika bra. Men han var ändå sååå fin på bortåt vägen så det gör inget. Och han var jätteglad när jag tränsade och så och det verkade som han ville iväg och rida. Sen när vi kom hem så spolade jag hans ben och tväddade hans svans med varmvatten. Det var skööönt! Sen smörjde jag, fixade vattenkopp och krubba och flummade såklart. Haha ;) Men jag är supernöjd över kvällen i stallet. Och åh vad jag känner att Terry verkligen är MIN typ av ponny! Han är verklogen sååå min stil av ponny! Haha Nu ska jag äta så vi säger hejdå!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0