Mitt humör är på bajsnivån

Bara så ni vet. (xD) Ska försöka rycka upp mig men det är inte så LÄTT när man mår dåligt och allt känns fel. Vet att det inte är roligt att läsa sånna här inlägg men det här är liksom min och Klaras dagbok. Så vi får ju liksom skriva av oss och så. Men när jag kommer hem ska jag försöka knåpa ihop ett inlägg om hoppningen igår. Jag hade iaf Terry och det gick superdupermegabra! Han var BÄST! Har typ aldrig sett honom hoppa så. Fick mycket beröm för den sista rundan. (Vi hoppade en liten bana).
©Bo Williamsson-På terängtävlingen♥

Kommentarer
Postat av: Klara

JAG VILLE JU OCKSÅ HOPPAA!! </////3

2012-04-03 @ 08:20:52
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0