På Onsdag

På Onsdag så kommer det komma en spansk klass till våran skola. Och då kommer det komma en spansk elev och bo hemma hos mig i fem dagar. (Jag delar med Sandra i min klass). Jag tror att det kommer bli väldigt kul och jag kommer ta med henne till stallet fredagen efter kommer alla ni i stallet få träffa henne! det kommer säkert inte bli så bra bloggning då men det ordnar sig. Sen senare i maj så kommer våran klass att åka till deras skola i spanien och bo hemma hos dem. Jag tror att det kommer bli väldigt kul också. Men jag kommer sakna Terry något ENORMT!

Kommentarer
Postat av: Sandra :D

vi kommer ba: lallalallaallalallalalalallallal typ :) fattar du?

2012-04-21 @ 14:47:13
Postat av: Lowa

Men gud vilken grej!! Vad roligt :D

2012-04-21 @ 17:29:26
URL: http://girltimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0