Påskäggsjakt & Ridtur


©Bo Williamsson - Dålig sits, jagvet. Men underbaar ponni. ♥

hej, nu har jag kommit hem från stallet. Först idag så var jag och pappa på Hööks. Jag tror de kommer ett inlägg om vilka saker de blev, vi köpte väldigt mycket. Igår hände någonting väldigt roligt, haha, de kommer senare ikväll I think. På påskäggsjakten så gick jag med Ebba, alla fick knyta ihop sina ben och svara på frågor, kulkul. Efter de så red jag ut med Anna, Alina, Ines, Ebba, Tora och Fanny. Vi var alltså 7 stycken, de var skitroligt! Colgun var helt underbar, lyssna på små hjälper och lugn som jag vet inte vad. Han lyssnade på mig och de kändes som vi var ett, fantastisk känsla. Vi red till issjön ungefär och tillbaka.

Dedär som hände igår handlar inte om besöksrekordet, de var också roligt, men de är någonting annat! :D

Kan ni gissa vad?




Kommentarer
Postat av: Ebba Amoudruz

Din pappa köpte en transport :D <3

2012-04-01 @ 19:39:15
URL: http://ponimupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0