Skam.

hejhej, förlåt för säääämst uppdatering, IGEN. Jag hatar när det blir såhär men jag har haft så sjukt mycket att göra. Nu sitter jag på pappas jobb för att jag har sovmorgon. I morgon ska jag och lilla Ida ha ragnaträning, vi stog på reserv, men kom inte med så världens bästa Ulrika fixade så att bara vi två ska ha typ privatlektion för Ragna :D  Grymt taggad! Igår var jag på Myone med pappa och då köpte vi ett läderträns och lite grejor, kalas :)
jag lovar, uppdatering kommer i morgon i massor !


©Ebba


Kommentarer
Postat av: anonym

Kan du fota det du köpte??

2012-04-26 @ 09:42:32
Postat av: Jane <33

Kan inte du vissa sakerna du köpte? ;) <33

2012-04-26 @ 09:46:25
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0