Täpt gris!

Hej, hej!
Saknat mig? Haha har inte haft något internet så jag har inte kunnat blogga. För jag kan  inte blogga från mobilen. Men om ni undrar över rubriken så har jag halsfluss. Har spenderat hela förmiddagen hos doktorn. Det var SJUKT mycket kö! Och i natt så har jag haft feber och så. Dessutom är jag jätte täpt och låter som en liten gris. Så det har inte blivit mycket skidåkning för mig inte. Dessutom har Alvin också varit lite sjuk men mår bättre nu. Jag hoppas jag mår bättre imorn, för då ska vi åka hem och sen på Torsdag så vill jag åka till stallet.  Men nu ska jag inte hålla på och klaga.
Jag har tagit ganska mycket bilder med Alvins systemkamera så dem ska ni få se. Annars är det väl inte så mycket som har hänt. Hur har ni haft det under påsken då?


©Elvira

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså du är alltid sjuk Elvira, stackare! :(

2012-04-11 @ 01:04:01
URL: http://ccanter.blogg.se/
Postat av: Lovisa

STACKARS, KRYA PÅ DIG SÖTA LILLA MUPP!<3333

2012-04-11 @ 10:31:39
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0