Tisdag

hej, förlåt för usel uyppdate, så säger jag alltid, men jag måste verkligen bättra mig och de kommer jag verkligen bygga upp under lovet.

I tisdags red jag ju igen på galoppen, jag fick min pärla. Han var jättelerig och jag blev väldigt stressad. När vi satt upp var han väldigt lugn och när vi gick ner till banan så fick jag gå ut först. Jag har aldrig ridit honom när han varit så lugn, och dedär var på galoppbanan.. Rätt sjukt egentligen. Men han var i alla fall helt underbar bara lite tittig.

©Bo Williamsson - *älska att de alltid kommer nya fantastiska bilder från honom*

Andra varvet fick jag gå med Elliot & Paky, då blev han lite piggare såklart, men när vi travade seg som jag vet inte vad, när vi började galoppera så gick de ganska fort. Men inte fort för att vara Colgun, verkligen inte. DE gick bara fortfare och fortare men ja, inte så intressant för er att jag snackar om dehär som jag kan snacka om i evigheter. Jag menar de jag kan verkligen snacka om detta i evigheter.


©Bo Williamsson - Bakotslickade öron, ögonen, sjukt koncentrerad, detta är de bästa han vet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0