Trötter

Hejhej! Förlåt för superdålig uppdatering! Men den här veckan har verkligen inte varit min vecka! Men igår kom hela spanska klassen. Haha min klass var helt crazy hela dagen innan dem skulle komma. Men eftersom jag delar spanjor med sandra så bor hon hos sandra nu första tiden och hos mig andra tiden. Nu är jag påväg till skolan för att äta frukost där med alla spanjorer och våran klass. Jag har fuskat lite och ätit lite frukost hemma!;) sen ska vi visa runt dem på skolan och arbeta med ett projekt. Imorgon blir det stallet, skulle igentligen ha varit med på en träning för Rangna. Men eftersom min skola är så bajsig och gör så att vi måste stanna i skolan ända till klockan tre så hinner jag inte vara med på den. Men jag ska nog hitta någon att rida ut med. Och sen har vi lite andra planer också. Ulrika ska försöka fixa så vi kan ha ett annat träningstillfälle med rangna. oj vilket långt inlägg det blev nu! Jaja ska fösöka blogga mera men tills dess så får ni ha det bäst!//Elvira<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0