underbara ponny.

Idag så gick Elvira med mig när jag red Colgun. Han var stencool och dupersnäll, nu har han blivit superkul också. Så himla roligt (': han går jättefin och blir rund i halsen. Nom nom nom. Han går väldigt lätt att reglera också. Som sagthoppade Elvira upp på honom, hon tyckte också att han har utvecklats. Jag och han har fått ett riktigt band nu. Förut trampade han över mig som Kimberly i ponnyakuten ungefär. Han stack när jag red och var tittig hela tiden. Men nu känns de som att han ser mig inte som vilken människa som helst som kommer där i hagen. De känns verkligen som han vet vem jag är. Åh, älskling.
(iPadbloggning, kommer bättre bloggning från datorn senare ikväll)

Kommentarer
Postat av: Jane <33

Ni har utvecklats sjukt bra men det finns ju fortfarande saker att jobba med, bland annat skänkelvikningar och halter och med den där lilla formen i trav/galopp :)

2012-04-14 @ 13:57:54
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0