Jagvetintevadjagskaskrivaförrubrik

Halloj! Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik. Vid nio var jag i stallet och red med Ebba. Ebba red Charlie och jag red Terry, vi red till vänster och jobbade ganska mycket i trav. Nöjd över ridpasset, krävde inte så mycket av honom bara att han skulle trava på i ett bra tempo. 
Lite senare så ska vi ha lite kräftskiva här hemma. Myys! Imorn ska jag till stallet och rida med ebba igen.
Jag tänkte ladda över lite bilder till datorn som klickades igår när jag var ute med klara. :) Kommer upp här senare. 
 
©Matilda Hassner- arkiiiiiv!
 

Kommentarer
Postat av: Lowa Grann

Underbar bild <3 Vad roligt att de gick bra på ridpasset!!

2012-08-17 @ 11:13:02
URL: http://lowagrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0