Ridlektion 13/2 -12

I måndags red jag Cropper. Han är D-ponny så det kändes lite ovant. Men iaf vi börgade med att börja ställa försiktigt och sen mer och mer. Han kändes jätte fin i börgan men sen mot slutet spände han sig lite och började vifta på huvudet. men att han spände sig berodde på att jag råkade spänna mig. Men man ser det mest på honom för då blev han stel i halsen och i hela kroppen.
Men sen i slutet av lektionen gjorde vi även förvänd skänkelvikning. det gick ganska bra bara det att han blev lite för liksom sne. Förstår ni? Han liksom gick förmycket på snädden. Men jag fick till några ganska bra. Så jag är nöjd över både honom och mig, eftersom det är andra gången jag rider honom.
Väldigt dålig bild men det var iaf förra gången jag red honom.

Kommentarer
Postat av: Sofie

FRÅGESTUND, fråga vad du vill svarar i ett videoinlägg när jag har tillräckligt med frågor.. Du kan också få en länk om du kommenterar, få chansen att bli länkad i min blogg :) Kör på med massa frågor så blir jag glad!



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer, kram!

2012-02-16 @ 17:33:36
URL: http://sofimagitoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0