Göteborg

Hej, igår natt kom jag hem från göteborg! Nu ska inte detta bli värsta novellen, haha det blir massa jobbigt. Japp, på lördag morgon så satte vi oss i bilen och drog till göteborg, ca 6-7 timmar ? näe, de var kanske 6. Vi satt med telefonerna hela vägen, haha. När vi kom fram så åkte vi till stallet, vi fixade boxarna, det spöregnade, hela göteborg var typ översvämmat kändes det som, men ärligt, jag har aldrig sett så mycket regn.. aja, vi sopade ut allt vatten, jag har sår i händerna.. och la in torv. sen kom hästarna, åh Grållan är så sjuuuukt snygg, jag är kär! :o hon är väldigt mysig också :)
 
på hotellet bodde vi i en svit, där man bor när man gifter sig.. lyx jao! Ebba och jag delade säng, mysigt värre.
 
Vi vaknade, åt frukost och direkt till stallet och dom vuxna förberedde hästarna inför tävlingen.
¨
Grållan startade första loppet, vann med en längd, 75.000, katching! grymmaste hesten.
I andra loppet så vann Ebbas familjs andra häst, också, yey!
 
Sen åkte vi hem, det är faktikst jättemysigt att åka bil, fast det var sjukt lång bilkö så de blev väl en timme extra..
kram
 
©Stefan Olsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0