hos Ebba

hej, nu har jag och Ebba precis kommit hem från stallet, älska vädret <3 först så kollade jag på när Jane, Sara och Lovisa hade frihetsdressyr, men Lovisa höll inte på så länge för att Isa kom in och skulle tida Icent. Efter de kom Elvira och då så skulle vi rida tillsammans och Lovisa & Ebba skulle fota oss. Då gick vi ut till gräsrakan, de var lite kladdigt där o så, men de gick att trava. Blev nog några fina bilder i alla fall. Joo, som ni kanske vet så får ju Colgun lite utbrott ibland...ja så de fick han idag, 3 millimeter från att preja ner Ebba, ja han har INGEN respekt för människor när de går fort.. ja så han skenade en liten bit, men jag fick stopp ganska snabbt. nu bloggar jag från Ebbas mammas iPad, älskaälska. kram // Klara

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0