Jag litar på dig


©Bo Williamsson - Dagens träning, bara liite kletigt.

Hej, idag var de ju galopp, jag fick Colgun och han har inte gått på galoppen någon gång under hela detta år, så han var överspeedad, bokstavligen. De gick väldigtväldigt fort, han nästan låg ner i kurvorna och körde helt och hållet sitt race. Noll kontroll. Han drog in till mitten, där alla andra hästarna gick, bockade sjukt högt, jag trillade av, sen sprang han runt lite, vårkänslor nu! Jag hoppade upp snabbt och så red jag 2 varv till, gick som smort, jag var bara oberedd, jag litar på honom till 100 % och han skulle aldrig göra någonting för att vara dum. Han är helt otrolig. Dendär hästen alltså. När vi gått hem fick han en skön långdusch ;D ♥

Kram





Kommentarer
Postat av: Matilda & Emma

Hejsan fin och härlig blogg! Hoppas du tycker om våran med ! Vi finns på bloglovin om du vill följa oss.



Kram Kram ;)

2012-04-02 @ 12:15:49
URL: http://ponnypluttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0