Mysdag!


©Lovisa - Kan inte se mig mätt på denhär bilden, min fina snuffsipuffsiii

Tjabba, nu har jag nyss ätit middag och duschat. Sitter med pappas laptop i min säng och dunkar världens bästa låt ^^. De är så mycket skönare än att stta på min hårda trästol vid min dator, jag sitter ju alltid på knä så de gör lite ont...Hehe.

Om dagen i stallet:

Först så gick jag till busshållplatsen vid 11.55 och möte Elvira där, skönt att se henne igen! Därifrån gick vi till stallet, på vägen mötte vi Maja och Kevin, Majas hund, Bill hade sprungit bort. Men viSen gick vi till stallet och där träffade vi Jane. Vi åt lunch och då kom Maja och frågade om hon fick rida med oss, självklart! Sen gick vi och fixade hästarna, och då hängde Alina på på Grim. Vi red ut till hagen vid tunneln. Där var de superfint att rida. Jag tycker själv att Colgun var ovanligt snäll & rar idag. Han lyssnade på mig, GRATTIS! Elvira & Maja hoppade upp på honom, de tyckte att han var stel i hela kroppen och seg. Jao, de är väl jag som är van. Men ja, jag vet ju att han är sjukt svår att jobba, han är väldigt stel och han är ofta i sin egen lilla värd. Knashästen. Knashästen och knashunden, hhaha. Men nu ska jag faktiskt gå och vara lite social med familjen och kolla på Sveriges värsta bilförare. Tjarrå!

Q; Hände de någonting kul för dig idag?


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Snygg bild :D

2012-03-02 @ 10:44:15
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0