Sitter i skolan

Sitter i skolan och har varit på utvecklingssamtal. Det gick bra! Haha Nu väntar jag på att Alvin ska bli klara med sitt. Så jag lånar hans dator då och bloggar lite. ;) Jag har ju inte med min eftersom jag inte har varit i skolan idag. Gud vad skönt väder det var ute! Har ju inte varit eftersom jag har varit sjuk. Men nu när jag har varit ute lite så känner man verkligen huuur varmt det är! GILLA* det känns lite konstigare/speciellare att blogga med någon annans dator.... Skumt! Jag hoppas att jag kan gå till skolan imorn men det ska säkert kunna funka. Jag VILL det! Och då blir det stallet på kvällen ofc. Mysa med gullehästen! Jaja nu ska jag sluta tjata och kanske publicera att inlägg, det är INTE långt men personligt. Eller ja, men ni får se om jag publicerar det.
Me now:

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Krya på dig! ;)

2012-03-23 @ 19:45:17
URL: http://mimmitho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0