Lycklig

Idag har jag kännt mig riktigt lycklig faktiskt! Det har inte direkt hänt något speciellt. Bara lite små saker, men som blir stora. Det är riktigt svårt att beskriva en känsla. Men om man har en känsla så tror jag att man kan få någon annan att känna den känslan. Bara man vill det. Och en av de bästa sakerna jag vet, det är att få andra att bli glada. Det kan vara allt från att kanske ha gett dem en present eller kanske bara ha gett dem ett STORT léende. 
Någon annan som känner likadant?
 
♥Det kändes faktiskt riktigt bra på NO provet idag! 
 
♥Jag kan dressyrprogrammet utantill till dressyrtävlingen!
 
♥Jag har världens underbaraste kompisar! Och ponny! Terry♥
En bild från min instagram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lowa

Vad härligt att bara känna sig lycklig!!

2012-09-27 @ 18:27:49
URL: http://girltimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0