Måndag och Tisdag

Japp nu tänkte jag berätta lite om måndagen som var igår och tisdag som var idag.
Igår så var jag först i skolan och sen hade jag ridlektion. Vi hoppade lite studs och så. När vi jobbade igång dem kändes han inte riktigt framme för skänkeln men han var mjuk och böjlig. :)
Sen när vi hoppade så hoppade han bra men var fortfarande inte helt framme för skänkeln. Aja jag fick till några bra språng. 
Idag så har jag varit i skolan och sen på sjukhuset, ska dit på fredag igen.
Imorn ska jag till skolan haha ååå tjatigt! Men ah sen ska jag till Täby centrum med sara, tror jag iaf. ? Hahaha 
Nu ska jag gör läxor så vi hörs senare!
 
©Emelie
 

Kommentarer
Postat av: Isa

Snyggt det ser ut! Han har fått fina muskler på halsen! :) Vart är klara någonstans? :/

Svar: Tack så mycket! :D Jag vet inte, ska säga åt henne att blogga! ;)
elviraklara.blogg.se

2012-09-04 @ 22:16:07
URL: http://isabellellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0