Två hästar ridna idag!

Hej, mår ni bra? Det gör i alla fall jag!
Idag åkte jag och mamma till Chanell på förmiddagen. Där fixade vi allt som man måste göra och sen red jag ut på en skrittur barbacka. Mamma följde med på marken. ;) Hon är ju under igångsättning nu efter att hon har haft fång. Så man får ta det lite lungt. 
Efter vi hade varit hos Chanell så svängde vi förbi mormor och morfar lite och sen till Terry. Där lämnade mamma av mig och så red jag ut med Ebba. Vi red till vänster och pratat massa. Åh myys!♥
Vi skrittade och travade och med lite inslag av galopp. Det är så härligt att rida på kvällen när solen håller på att gå ner. Det är så fint ljus då. 
Sen när vi kom tillbaka till stallet så myste jag lite med Terry, fixade alla saker och så fick han lite hö. Och nu står han ute i hagen. :)
Nu efter en riktig dag full av häst så ska jag mysa lite framför tvn med familjen. 
 
©Sara Källbäck
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0