Bloggar lite...

Hmm ganska ovanligt. Men känner för att göra det. Hihi
Ska ju starta upp min andra blogg snart också. Ska fråga isa om hon kan hjälpa mig. ;)
Men iaf så sitter jag på tåget nu. Är på väg från skolan till stallet. Igår var det lektion. Och då frågade ulrika om jag ville rida någon annan än martin så jag red martin! Det var riktigt kul! Och det gick faktiskt bra!! Vi gjorde framdelsvändningar och skänkelvikning.
Men nu ska jag iaf till stallet och rida ut terry med ebba och matilda tror jag. Ha det bra så kanske jag uppdaterat med bilder direkt från stallet. /Elvira



Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Jag hjälper gärna till :)

2013-02-20 @ 11:29:08
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0