Dålig uppdatering, Ni VET att det är för stallet.

Hej! Både Elvira och jag har bloggat dåligt denhär veckan. Och det är för att vi har varit i stallet från typ klockan 10 på morgonen till halv 7 på kvällen. :P Så ni förstår nog att vi inte har tid för datorn då för alla hemmasysslor, Och sen *Pang* sängen.... :D
Men i alla fall så har det varit väldigt roligt denhär veckan. Många långa turer på hästryggen! ;D ♥
idag har jag varit i stallet med Elvira. Och det blev värta missförståndet. För att Elvira och jag sa typ hejdå till varandra som om det var evighter tills vi skulle ses igen... Men det är i morgon.. :D
Joo. Det var så att vi båda trodde att lägret på täby galopp var i morgon ( Måndag ) Men det visade sig att det var på tisdag :S
Hahahahhahahahahahhahahahahahahah xD :* TACK GODE GUD FÖR ATT DET VAR SÅ! :D ♥♥♥

Okej. I morgon kommer mamma hem med lillasyster Tove. Och det blir väl kul. Men ikväll så har vi städat i genom mitt ryym! :D <3 Så just nu är det i perfa ordning! :D Men det dröjer nog inte länge tills det ser ut som en svinsta igen. :P </3

Nu skypar jag med ♥Jane♥ och hon fixar lite i pfotoshop till mig. Här kommer dem första, Det kommer typ tre till. ;P ;D <3<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0