Halloj

Idag gick jag upp klockan tjugo över åtta, då gick jag ut och sprang.
Sen kom jag hem och dushade och tittade på sommarlov:D haha
Sen ska jag cyckla hem till mormor och morfar, och följa med mormor till Chanell.
Då ska jag typ rida och lite så:)
Igår var jag i stallet med Sara och Lovisa det fanns inga hästar lediga så vi
kollade på galopplägret när de red på lilla banan.
Då fotade Sara och jag och Lovisa fotade lite med våra mobiler:P

Ni får lite arkiv bilder nu men jag ska ladda över bilderna från miin mobil så det kommer lite nya och färska bilder sen:)


                                           ©Elvira


                                               ©Klara


                                           ©Jane


                                           ©Pappa


Kommentarer
Postat av: johanna

Gillar du att fota? Var med i min fototävling och vinn en länkning varje dag i en vecka!

2011-08-17 @ 19:36:17
URL: http://johannahellbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0