Jag har aldrig känt det så här starkt..

Alltså.. Ni kommer inte förstå?!

Jag är så sjukt nervös inför den 21!!! Men skittaggad för att Olivia Ska komma! En av min allra bästa vänner som jag aldrig har träffat i verkligheten! ♥ Ihh!! ♥♥♥
Det ska bli så sjukt kul att få träffa dig! :D

Men allvarligt! Jag har aldrig varit såhär nervös i hela mitt liv!!! Jag är bombsäger på att jag kommer att spy och storgråta! :O

Lopp 5 Täby Stall och Foder löpning
Kategori B
Ca 650 meter DT
Öppen för alla ekipage
Ryttare: 8-14 år, vikt: 35-55 kg



1. Maximus – Emma Nordin
2. Strumpan – Anna Norin
3. Munsboro Colgun – Klara Skantze

4. Timmie – Madeleine Jardby
5. Prins Oliver - Amanda Bäckström
6. Terry Teapot – Elliot Öhgren
7. Elinas Casper – Erica Lindström
8. Karisma – Jacob Kvisla

AAAAAHH!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0