Nehepp. Det blev inte av . .

Hej ! Idag tävlade ju jag på täby galopp med Colgun första gången. Och det gick inte alls lyckat.

När vi skulle cantra till start så bockade han av mig - Stack iväg, Tog av sig tränset och rymmde. Sen fick vi tag på honom. Jag satt upp och sen bockade han igen. Och när man har ramlat av 2 gånger så är man diskad så jag fick inte vara med i något löp :""( Dåå vart jag riktigt ledsen kan man säga! :/

Okej . Allt dehär gjorde Colgun som var "Jobbigt" Eller vad man ska säga..

1. Ville inte gå in i transporten
2. Sparkade jättemycket i transportenn :S
3. Typ jättehet och fett skygg!
4. Kasta av mig.
5. Ville inte gå in i transporten.
6. sparka mer..
7. ville inte gå in i spolspiltan. :)

Det var ju allt! :D

Men höjdpungten på dagen!! Jag träffade dig Olivia! ♥ Gud vad det var kul och vad du var underbar i värkligheten! :)
Poss! 8)



Och nu på kvällen så har vi haft gäster och så. :) Myyyyys <33



Hare Cool!:**


©Pappa♥


©pappa♥

Min lilla ponnyplutt!! ♥




Kommentarer
Postat av: Din Olivia <3

Älskar dig bästaste bästavän, saknar dig redan älskling, du är bäst !!!!! Pooooosss :****

2011-08-24 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0