Ridlägret <3 Och en massa annat stoj!

Hej !  Jag vet att jag inte har bloggat denhär veckan. Men det är bara för att jag har varit på ridläger och kommer hem vid typ 7 på kvällen och sen ska man sussa 2 timmar efter. Så Sorry säger jag bara!

Men på ridlägret har jag ridit underbara Colgun! Han har en jättehärlig galopp , Men kan vara väldigt stark! x)

Men det dåliga.. Colgan har fått en knöl på ryggen och vi vet inte vad det kan vara. :'(♥

Så då släppte jag ut Colgan och fick rida Diesel! Mimmis Ponie! :) Här är värkligen underbar! ;) Men inte rolig att hämta i hagen....

Dagen
Idag ska vi till täby stall och foder och köpa dessa saker ;)

  • nu galopphjälm för den är för trång.
  • Nytt hjälmöverdrag för att det gamla var för snobbsigt
  • Och nya glasögon för de gamla var inte bra och de var fula så man såg ut som en MUPP!
  • Sen dra till täby och träffa OLIVIA!  :DDDD
Fetakul!





















Det var väl ett OKEJ inlägg?!



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Haha ja det är han! :D<3

2011-08-20 @ 11:25:08
URL: http://johannahellbergs.blogg.se/
Postat av: jane <33

Vad ska du köpa för färg på hjälmöverdraget? :) <3

2011-08-20 @ 11:30:53
URL: http://galoppmupparna.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Grisen är bäst av alla :D <3 Men han står helt stilla som en ängel när man ska hämta honom i hagen, i alla fall för mig :P

2011-08-22 @ 18:38:39
URL: http://mimmitho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0