Rolig, Men kort dag! <33

Idag har jag haft superroligt med Elvira och Maja! Vi var i stallet hela dagen och red och borstade, Red och borstade.. Men tiden har gått för snabbt. :P
Okej. Det var i alla fall såhär - Först red vi som vanligt, Teo, Max och Kevin.
Sen skulle Elvira rida Terry, Och då ringde jag Maud och frågade om jag och Maja fick rida med på varsin shettis. Men då blev det att vi fick.. Hmm... Få se nu :P
Joo. Grim, Mortiz, Sigge, Manolito, Simson. Så då första turen så red Elvira Terry och jag och Maja red med på Simson och Grim till och börja med. Och sen efter det så svampade vi av dom och så. Det gamla vanliga. Och sen vandrade vi ner till hagen och hämtade häst nummer 2. Då red jag Moritz, Maja red på Manolito. Och Elvira red på Sigge. :) Och då var det jättekul! Vi red i skogen och gjorde videos till häst. Hihi xD Flummiga vi :)♥ Typ gjorde vågen och en massa knäppiga saker. (: :D
Sen kollade vi på alla videosarna och släppte ut hästarna.
Snipp snapp snut, Så var denna sagan slut .. (:

Hare bäst!


Asagöllig bild på Manolito och Moritz ♥



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi aah, visst är han söt ;)



Fin blogg föresten :)



2011-08-04 @ 09:50:03
URL: http://belovedhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0