Ett helt vanligt, "vad jag har gjort idag" inlägg.

Hej!
Förlåt för att jag har varit seg på att uppdatera, men jag ska bättra mig. De har hänt så sjukt mycket nu, och jag har haft så fullt upp. De är ju mycket julfix ..

Jo, jag var ju i stallet idag. Jag var där vid 1, som vi hade sagt. Duktig Klara!
Sen borstade vi av lite snabbt, och red ut med Ebba och Ines. alltså jag och Lovisa ;)
Dom var huur pigga som helst, väldigt pigga!
Juste, Lovisa fick en fin bild på mig och Colgun idag, fast jag ser väldigt arg ut..



I morgon är de självaste JULAFTON och då ska jag och Elvira rida på morgonkvisten, heeelt underbart ♥
Jag ska ge henne 4 julklappar, såklart allt för dig!

Jag känner att jag har INGENTING att skriva om, hejdå! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0