Ära vare gud i höjden - Vad har jag gjort i slöjden?

Hejsan (:
Ååååh, jag bara ÄLSKAR julkalendern! :D
Idag var det en väldigt jobbig dag i skolan, vi slutade sent och jag var jobbigt trött.
Men om ämnet slöjd. Jag gillar INTE träslöjd. för det första blir man bara genomsvettig och full med målarfärg. Och för det andra blir jag SUPERARG när det inte blir som jag vill! Idag försökte jag göra en julgran...-,- klämde mig, började blöda.. uu. Jag hatar slöjd.

detta gjorde min dag, efter skolan så gick jag direkt till stallet och hälsade på bästaste Sara .. ♥
Och där pratade vi rätt länge, och fyllde höpåsar. Sen visade jag henne lite filmer och så (: Du äger!

Ganska kort inlägg, men nu får stå ut. Kanske kommer någon film denna vecka! :D


©Isa - Vill tillbaka, vill tävla. Vill ha tillbaka denna underbara känsla ♥


Kommentarer
Postat av: Cecilia Nordh-Lindsjö

sv:Jaha tack glömde att han stog där uppe :p

2011-12-05 @ 20:11:55
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0