En glad Klara!

Hej !
Idag gick jag till stallet vid 9 med Maja somsagt. Då red vi ut ganska snabbt. Väldigt pigga hästar, väldigt.
Dom ville bara trava hela tiden, sen när de väl travade så gick de bara snabbare och snabbare. Dom stack också.. Heehe, starka ponnys.
Sen kom Elvira, och vi hejade lite på varandra. Jag plockade ihop mina saker och pratade lite i telefon med Sara och gick hem. Jag tror jag har alla klappar färdiga förutom en. Jag tror de. Hehe, Ajabaja Klara!

OCH I ÖVERMORGON ÄR DE JULAFTON!

Och jag tror inte ni visste dehär..
Att jag och min familj ska åka till Los Angeles tre dagar efter julafton. Vi ska vara där i tio dagar. ååh, jag längtar så. Vi kommer inte bo på något hotell, vi kommer bo hos mammas kompisar. :)

Vet ni vad, jag är lite stressad nu +  att blogg.se dampar. Så jag slutar nu. Men jag bloggar mera ikväll. De lovade jag faktiskt igår. Men gjorde de inte. Så nu ska jag göra lite, efter jag har gjort mitt lilla "ärende"
Puss på er


©Mamma - förra vintern, jag på Kevin och Tove på Mel Gibson ♥
Saknar shettistiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0