Hur har Klaras dag varit då?

Hej, idag så började vi 08.10 och vi började med en vanlig musiklektion, den höll på i ungefär en timme. Efter det traskade klassen till sporthallen. Och så tränade vi på luciatåget tillsammans med sexorna.
I sexan går Malin, http://www.loveyouto.blogg.se (:
Hon sjunger i förstastämman, vilket jag tycker är alldeles för ljust för mig.. :S
Aja, det gick bra. Men bara lite krångel med possitionerna.

Just nu sitter jag på pappas jobb, han hämtade mig. Väldigt skönt. Det är ju iskallt ute nu och jag får ju vänta över en halvtimme på bussen. + att denhär datorn är heeelt underbar. Jag älskar den. Så nu uner tiden jag är här så kan jag göra ganska många inlägg nu under tiden jag är här :)

Q : vad har du gjort idag, och vad gör du nu?


Hahah, denhär gjorde jag för länge sen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0