I morgon, då gäller de, då smäller de!

Tjabba!
Nu har jag kommit hem, hade de fettroligt hemma hos Lisa.
Vi spelade Wii nästan hela tiden, Jag är kungen på att att skjuta bollar i hål!

I morgon ska jag till stallet, ska bli sjukt kul! Skolan slutar, de betyder.. Jullov! Hahha, och för att jag ska ge Sara sin julklapp!
ÄLSKAR ATT DELA UT JULKLAPPAR ♥
Elvira och jag kommer ju ses på den riktigta julafton, vilket inte jag och Sara kommer, därför hon får den nu ;)
ååå, de är också något man ser fram emot. Julafton. På morgonen åker man till stallet tidigt, slänger på tränset och rider ut en sväng barbacka med täcke. Underbaart ♥

Här kommer bilder från förra året. Val De Mar, Världens finaste Val De Mar ♥



©Mamma

Du som betyder allt, du som alltid fanns där när jag var ledsen.
Du är helt perfekt. Du tar otroligt stor del i mitt hjärta. Jag älskar dig, du gör mig varm när jag fryser. Jag känner att du fortfarande lyssnar, du är ju faktiskt inte död.
Jag kommer snart ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0