Jul, jul, strålande jul..

Hejhej, jag vet att inte så många av er är intresserade utav SÅNG.. eller? Men jag ska göra mig kortfattad ;)
Joo. Det gick bra på första konserten. Mådde bra under hela. Glömde inte bort någon text. Tappae inte min stemma och så vidare. Efter det drog pappa och jag till Donken och träffade EMMA i kassan, roligt!
De gjorde ju såklart att de smakade godare....! :D
Efter vi hade ätit så bytte vi om till luciakläder igen och så var det 1,5 timmes sång igen. Alltså 3 timmarars, stå-rakt-upp-och-sjunga. :P

Jepp, och andra blev det allt från bra. Halva klassen tappa rösten, råkade släcka ljusen.. :S KLUMPIGA KLASS :D♥

Bilder & ev.film kommer ♥


Kommentarer
Postat av: panterix

ingen i våran klass släckte ljuset:p

2011-12-15 @ 14:42:08
Postat av: panterix

eller jag menade ,halva klassen tappa inte rösten,och du släckte inte ljuset.....klara,klara,klara

2011-12-15 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0