Såhär roligt har vi inte haft på länge!

Hejhej :)
Jag vill först bara säga, jag tror inte jag har inset än hur satans fina kompisar jag har. ♥

Idag, efter skolan tog jag bussarna, och den andra var  typ en halvtimme försenad.. Och då väntade Lovisa på mig vid busshållplatsen, och gick hem till mig som förra fredagen, mys. MEN ISKALLT... :S
Och sne klädde jag på mig så snabbt jag kunde och så stack vi till stallet och där väntade bästavän Elvira ♥
Efter det satte jag bara på tränset, och så red Elvira och jag ut i mörkret. Lovisa skulle tömkört men det blev inte så.

Och så pratade vi om hur mysigt det ska bli med julen, julpyntet och hur underbart det kommer bli när snön kommer, och lite om bloggen. De låter jättemysigt va?
Sen när vi skulle svänga in vid korsningen, vid Mauds hus. Satte Colgun och Terry fart, fullt sken barbacka rakt in i stallet. Fullt ös medvetslös... Jepp, jag var inte rädd, men rejält chokad. Det har ju hänt flera gånger men med sadel dårå ;)
Haha och efter det börja alla prata om hur duktiga vi var *STOLT* HAhahahaha :D
Efter vi hade lugnat ner oss så satte vi oss i stallet och babblade med alla underbara människor, Sara, Jane, Elvira, Lovisa och några till (: Och så flummade vi massor xd


©Klara - BÄSTA TEAMET. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0