Sjuk, dagen innan..

Hejsan på dejsan, jag har precis vaknat och jag mår inte jättebra.. heheh Lovisa och ja åt lite mycket godis hemma hos henne så magen blev proppfull.. Jag har hunnit med att chatta med världens bästa Sara lite grann, ska fortsätta med de. Men jag ska packa sammtidigt. Egentligen vill jag inte så mycket till U.S.A  för jag kommer sakna alla nära och kär så mycket. Inte kul. Nu bloggar jag från pappas laptop, man kan inte annat än att älska den. Pussar till dig minidatorn! I morgon skulle jag åka, så vare ja. Hejdå Sverige.
Och när jag är

Q; vad ska du göra på lovet resten av jullovet?



STORT ©
Bo Williamson

Kolla vad man hittar! Du fotar ju som en guud! Domhär bilderna blir man alltid glad av!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0