Fint nu! Ellerhur?


©Klara - denhär katten är vacker. Min stolta, vackra Olivia. ♥

Hej!
Nu har ju bästa Isa fixat ny design. Jag tycker att den blev jättefin! Men under jullovet så kan vi ju fota lite så Elvira & Klara kommer med! :D
Idag slutade jag skolan vid halv 3. Och så åkte jag hem i kylan och drogade Tven, efter det så gjorde jag lite läxor,
läxor och lite mera läxor. Roligt! -,-

Snart ska jag nog äta middag, hoppas det blir något gott!

Hahah, hörni. Nu har det inte kommit in så mycket kommentarer.
Är det kanske för att vi skriver tråkiga inlägg? Jag tycker ni ska ta er i skinnet och skriva vad DU tycker att vi ska skriva om, eller lägga ut bilder på. Jag har en idé, att Elvira och jag kan göra en sånhär "månadens utmaning" ...?
Alltså att vi lägger in en video, som ni har kommenterat en utmaning. Som vi ska göra! :) bra, eller?

Jag skriver mer på lite andra inlägg. De kommer om en liten stund :) puss, hej.
//Klara ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0