Fiska = Dum hobby :D

Ni ska bara veta en sak. att jag hatar att man ska fiska. Tänk om vi simmade i vattnet och sen kom en fisk och drog upp os med krok :O :D :P
Dålig förklaring men endå. :P
Jaao så när dom andra var ute och fiska i båten så fotade jag med pappas kompis systemkamera på vårat landställe. Det kändes rätt coolt faktist ! Den var väldigt tung.  !
Ja och nu har jag komit hem och så nu ska jag göra en ny header tänkte jag som vi kan ha och byta med. Då kan photoshop få vara med lite också (: Gud vad jag e snäll ;D
Hahah . Jag har typ inget mer att skriva om. Men jag kan ju i alla fall visa kameran på enbild från google, Ojj ! Juste ! han som hade kameran är pappas bästis . Och han har vart med i TV och ska kanske vara med i guinnes rekordbok. (STAVNING ???) och jag vet inte riktigt om vad.  :D Hah . Han heter i alla fall Oskar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0