Heeey ! <3

Jag ee så glad !
Nu har jag komit hem från Dalarna ( Leksand ) och det var kul och så men jag har längtat hem så himla mycket!
Aaa. Så typ precis när jag kom hem stack jag till stallet och tog nya frächa foton på alla sommarfeta fina ponnys (: <3
Jaao och sen kom Maud till stallet och sa att jag ska börja tävla Munboro Colgun till våren. :D
Blir snart för stor för shettis. Väger för mkt :P :'(
Nu har jag precis duchat och här kommer en fotobomb !

Favorit D-ponnyn (:


Baby! <3

Naaaw ! Baby number 2 ! <3

Munsboro Martin joe :D <3

Norrskenets Grim xD

Pluttis <3

Haze & manne & Loppan & Sigurd :)

ÄlskTeo ! <3 Love you ! (:

Charmiga du ! xD <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0