Hemma igen

Nu är jag hemma från en as rolig dag!:)
Först åkte jag och Sadra till Pontus och då blev han skodd (stavning??). Sen red vi lite och ja sen åkte vi till stallet.
Där vi träffade Klara:) Ååå det var så länge sen!♥ Ja då borstade vi och fotade lite. Sen åkte jag och Sandra och badade hossmin farmor:P haha det var JÄTTEKALLT!!!! Ja och nu är jag hemma:) Hoss Pontus blev det inga bilder men det blev det hoss Max och Terry:) Och Chogge såklart♥ Nu ska ni få se lite bilder:)


Sura ponnys glad Elvira:)








Haha ett hjärta!♥












©Sandra på alla bilderna

 


Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Duktiieee fotograf jag e, eller inte x)

2011-07-14 @ 22:59:20
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0