La la la! hehe

Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva men aa jag kände för att skriva så:D
Idag har jag typ inte gjort någonting, har städat lite bland mina hästsaker jagsamlar på mig nya saker hela tiden.
Men jag har faktiskt hittat ett par shapps (stavnig?) som jag ska sälja men inte här på bloggen.
Jag har inte varit i stallet idag men ska dit imorgon. Nu ska ni få se hur min vecka ska se ut:)
Mondag och Tisdag skriver jag inte för det vet ni ju redan;)

Onsdag: Stallet Med jane<3

Torsdag: Stallet kanske med Jane får se

Fredag: Stallet vet inte om jag ska vara med Jane haha:)

Lördag: Är sugen på att åka till Hööks elr Granngården:D

Söndag: Tror att jag åker till pappa då så jag ska nog inte göra något specielt:)

Japp min vecka det:D haha
Som ni så på Lördag är jag sugen på att åka till nån hästbutik mest för att köpa pälsglans.






Jag kunde inte ladda upp så många bilder igår men jag provar att ladda upp flera nu<3





















Kommentarer
Postat av: Sandra :D

Vill du följa med mig nästa vecka?! :)

Då får jag börja skritta :D <3



ÄLSKA filmen du vet på fb ;)

Du och amanda sjukt överdrivna xD

Skrattar ihjäl mig ;)

2011-07-06 @ 12:03:23
URL: http://ponnycheyyor.blogg.se/?tmp=2922035
Postat av: Klara <3

Gud ! Jag kommer aldrig komma ikapp dig i bloggandet ! :D Och vad många komentarer vi får ! :O

Men idag kommer jag hem och då kanske vi kan ses. Och jag ska fota i stallet och lägga upp en bildbomb tror jag :P ;)

Älskar dig ! Hejdå <3

2011-07-09 @ 12:52:55
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0